Zanim rozpoczniemy współpracę spotykamy się z każdym Klientem na rozmowie „wstępnej”, podczas której omawiamy zasady współpracy, wyjaśniamy podstawowe kwestie na temat podatków, np. czym różni się ryczałt od KPIR? czy muszę być na Vat? Pomagamy również w formalnościach związanych z założeniem działalności gospodarczej.
Wszelkie ustalenia z rozmowy „wstępnej” spisane są w formie ankiety, na podstawie której sporządzona zostaje umowa. Kolejnym krokiem jest już tylko jej podpisanie.
Nasi Klienci mają kilka możliwości dostarczania dokumentów:
Dokumenty mogą być przekazywane na bieżąco w danym miesiącu bądź po jego zakończeniu, najpóźniej do 7-go dnia.
Dokumenty z bieżącego i poprzedniego roku podatkowego przechowujemy w siedzibie biura rachunkowego. Dokumentację za lata poprzednie oddajemy Klientowi w celach archiwizacyjnych w terminie do 3 miesięcy od zakończenia roku. Istnieje możliwość przekazania obowiązków archiwizacyjnych do Naszego Biura. Pełną ofertę usług omawiamy z każdym Klientem indywidualnie.
Najważniejsze informacje, czyli:
przekazywane są bezpośrednio z naszego systemu księgowego do Pulpitu Klienta. Wystarczy zalogować się do swojego Pulpitu, żeby uzyskać dostęp do informacji, które Państwa interesują.
Przy zawieraniu umowy, przekazujemy do podpisania również pełnomocnictwa do ZUS i Urzędu Skarbowego dla Naszych przedstawicieli. Dzięki temu mamy możliwość sprawnego i szybkiego działania w Państwa imieniu.
Każdy z Naszych Klientów w ramach zawartej umowy otrzymuje pomoc merytoryczną. Staramy się wyjaśniać wszelkie zawiłości, zarówno podatkowe jak i kadrowe, w przystępny sposób. Mogą Państwo kontaktować się z Nami telefonicznie, e-mail bądź przez Pulpit Klienta.